Politika refundiranja i vraćanja
Naša politika refundiranja i vraćanja traje 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od kupovine, ne možemo vam ponuditi potpuni povraćaj novca ili zamenu.
Da biste imali pravo na povraćaj, vaš predmet mora biti nekorišćen i u istom stanju u kojem ste ga primili. Takođe mora biti u originalnom pakovanju.
Nekoliko vrsta robe je izuzeto od vraćanja.
Dodatne nepovratne stavke:
- Poklon kartice
- Softverski proizvodi za preuzimanje
- Neki predmeti za zdravlje i ličnu negu
Da bismo završili vraćanje, potrebna nam je priznanica ili dokaz o kupovini.
Molimo vas da svoju kupovinu ne šaljete nazad proizvođaču.
Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo delimične refundacije: - Knjiga sa očiglednim znacima korišćenja
- CD, DVD, VHS traka, softver, video igrica, kaseta ili vinil ploča koja je otvorena.
- Svaki predmet koji nije u originalnom stanju, oštećen je ili mu nedostaju delovi iz razloga koji nisu posledica naše greške.
- Svaki predmet koji je vraćen više od 30 dana nakon isporuke
Povraćaj novca
Kada vaš povratak bude primljen i pregledan, poslaćemo vam e-poruku da vas obavestimo da smo primili vaš vraćeni predmet. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povraćaja sredstava.
Ako budete odobreni, onda će vaš povraćaj sredstava biti obrađen, a kredit će automatski biti primenjen na vašu kreditnu karticu ili originalni način plaćanja, u roku od određenog broja dana.
Kasni ili nedostaju povraćaji
- Ako još uvek niste dobili povraćaj sredstava, prvo ponovo proverite svoj bankovni račun.
- Zatim se obratite kompaniji za izdavanje kreditne kartice, može proći neko vreme pre nego što vaš povraćaj novca bude zvanično objavljen.
- Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji određeno vreme obrade pre nego što se povraćaj objavi.
- Ako ste sve ovo uradili, a još uvek niste dobili povraćaj sredstava, kontaktirajte nas na salon@hey-o.rs.
Predmeti na rasprodaji
Mogu se refundirati samo artikli po redovnoj ceni. Artikli na rasprodaji se ne mogu vratiti.
Zamena
Zamenjujemo artikle samo ako su neispravni ili oštećeni. Ako treba da ga zamenite za isti artikal, pošaljite nam e-poštu na salon@hey-o.rs i pošaljite svoj predmet na: Bratstva i Jedinstva 97, Borča.
Pokloni
Ako je stavka označena kao poklon kada je kupljena i isporučena direktno vama, dobićete poklon kredit u vrednosti povraćaja. Po prijemu vraćenog artikla, poklon bon će vam biti poslat poštom.
Ako artikal nije bio označen kao poklon kada je kupljen, ili je darilac poklona poslao porudžbinu sebi da biste je kasnije poklonili, poslaćemo povraćaj novca davaocu poklona i on će saznati za vaš povratak.
Dostava & Povraćaj
Da biste vratili proizvod, trebalo bi da ga pošaljete poštom na: Bratstva i Jedinstva 97, Borča.
Bićete odgovorni za plaćanje sopstvenih troškova slanja za vraćanje vašeg artikla. Troškovi slanja se ne vraćaju. Ako dobijete povraćaj novca, trošak povratne isporuke će biti odbijen od vašeg povraćaja.
U zavisnosti od toga gde živite, vreme koje je potrebno da razmenjeni proizvod stigne do vas može varirati.
Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korišćenju usluge slanja koja se može pratiti ili o kupovini osiguranja isporuke. Ne garantujemo da ćemo primiti vaš vraćeni predmet.
Potrebna pomoć?
Kontaktirajte nas na salon@hey-o.rs za pitanja u vezi sa povraćajem sredstava.